[ LUGOS ] RH5.1 kernel

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Okt 17 14:14:32 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 17 Oct 1998, Miha Tomsic wrote:

> Po uspesni instalaciji RH5.1 sem imel cel kup problemov z moduli za zvok,
> zato sme se enkrat prevedel kernel in izbral svoje module. Do tu vse lepo
> in prav, ampak potem sem jih instaliral z "make modules_instal" in jih RH
> ob bootanju ni nasel, ker ni znal narediti linka preferred -> 2.0.34.

[ snip ]

> A mi lahko nekdo pocasi razlozi, kaj pocne tisti del rc.sysinit skripte,
> ki pozene "depmod -a"...

Mah, pri RedHatu so v /etc/rc.d/rc.sysinit dali notri en konstrukt. Ta
pogleda, ce obstaja /lib/modules/preferred. Ce obstaja, potem uporabi
module od tam, sicer pa prepusti sistemu, da se znajde.

Po mojih izkusnjah se sistem kar dobro znajde. V ta namen jaz obicajno
takoj po instalaciji pobrisem tisti soft-link.

Po krajsem premisleku sem ugotovil eno potencialno prednost RedHatovega
pristopa: ce imas en skrajno modularen kernel in se igrackas samo z moduli
(nove verzije, itd.), potem imas lahko vec naborov modulov za isti kernel.
Tako samo premikas tisti soft-link preferred in uzivas.

Po nadaljnjem razmisljanju nisem domislil nobenega pametnega razloga za
tako pocetje.

Peace!
  Mkx