[ LUGOS ] Moj NINO

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Okt 13 02:31:34 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Gasper Fele - Zorz wrote:

> Moj nasvet: HP 48G(X).
> Cenejsi, manjsi, programabilen, razsirljiv (no, vsaj X).
--- Replika
Hvala za nasvet; imam HP48SX in GX, vendar ju uporabljam samo za
matematiko, kjer pa se zelo slabo obneseta, sploh GX s svojimi nacickanimi
menuji. Njuno delo opravlja HP32S, ki je navaden RPN number oriented
calculator. Glede risanja grafov je pa tako, ce si natreniras mozgane jih
v glavi prej narises kot jih pa HP48 sestavi in splota.

--- NINO vs 3COMPILOTIII
Rad bi se vrnil k temi; ko sem kupoval NINO, sem kupoval "osebni organizator"
v nadaljevanju PDA, za katerega bi si lahko spisal svoje programe in jih
mirno uporabljal, kar je se vedno moj namen.
	Edini tekmec PHILIPS NINO-tu je bil 3COM-PILOT-III, vendar se zanj
nisem odlocil zaradi displaya slabse resolucije in zaradi neuniverzalnosti
operacijskega sistema, WindowsCE tece namrec na marsikateri masini, kar
poveca krog uporabnikov mojih programov.

--- Zakaj Osebni Organizator
	Menim da postaja osebni organizator nuja za vsakega normalnega
zemljana, ki zivi v tem prehitro delujocom in pogosto krutem, kar se
hitrosti poslovnih odlocitev tice, svetu. Ze nekajkrat sem si poskusil
organizirati svoj cas spomocjo racunalnika, za katerega sem spisal
perfekten program, vendar se ni obneslo, ker je racunalnik stal na mizi,
jaz pa sem odlocitve glede casovnega organiziranja sprejemal na cesti.
Od osebnega organizatorja pricakujem, da bo znal shraniti naslove, todo
liste in koledar opravil, vse to pa v odprti obliki, katere format bo
poznan in dostopen ostalim programom. Glede na to da ima NINO integriran
cel TCP/IP stack, komunikacija nebi smela biti problem.

--- In kaj ima vse to veze z LinuX-om
	Torej, danes se mi je med surfanjem prikazala Zvezdica Zaspanka in
mi prinesla GCC, ja res je GNU C compiler za mojega NINA z MIPS arhitekturo.
GCC kot vemo tece tudi na LinuX-u, se pravi Zvezdica Zaspanka se prebuja
in obeta svez soncen dan.

--- Morda pa le ni narobe odlociti se za NINO
	GCC imam, Microsoft ponuja free SDK librarye, torej le na delo se
spravim. Ko pa bom moj Osebni Organizator pripravil do stopnje, da bi
potreboval LinuX brata pa se spet oglasim in pobaram za morebitno pomoc.

Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.: Zgornji mail je le naznanitev, da obstaja LinuX SDK za NINO in, da
si lahko linuxarji brez zadrzkov privoscijo igraco z imenom NINO.

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist