[ LUGOS ] Moj NINO

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Okt 12 06:41:06 CEST 1998

On Sun, 11 Oct 1998, you wrote:
> [...]
>
>sem hotu povedat eno misel or sth. U glavnem, pred kratkim sem kupil
>Philips NINO PDA, MIPS masina, ki goni Windoze CE. Mislim ej, clovek bi si
>mislu, da ti vsaj kalkulator zahudica ne bo crknu, ampak evo ti Billa, v 2
>dneh kar ga imam ze dvakrat se mi je sesul, da ni pomagalo drugega kot
>baterije ven vlect. Prekleti prasec smrdljivi spet bo folku se iz te
>strani pod kozo zlezu da jim bo lahko zivce razjedu. Zdej ko trg PCjev
>propada in trg PDAjev vedno bolj cveti se je pa na to spravu smrdljivc
>prekleti. Ponavadi ne preklinjam, sploh ne javno ampak tole mi pa dvigne
A te izkusnje na domcem (sosedovem) racunalniku niso izucile?
>U glavnem Warning: nikoli v zivlejnu ne kupit nobene Windows CE masine.
>Ce rabte PDA si kupte PilotIII, ki ima komplet GNU podporo za razvoj
>programov v LinuXu in ga se nikoli v zivlejnu nusem vidu krepat.
Moj nasvet: HP 48G(X).
Cenejsi, manjsi, programabilen, razsirljiv (no, vsaj X).

Edini problem je procesorska moc, ki pa je na kalkulatorju obicajno
tako ali tako nimas kaj pogresati (razen, ce so ti igrice res pomembne).

--
Gasper Fele-Zorz, irritation central.

Dodatne informacije o seznamu Starilist