[ LUGOS ] Netscape

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Okt 12 07:39:09 CEST 1998

Howdy!

>   verjetno moras v edit->preferences->navigator napisati ali pobrisati pot
> do privzete strani.

Ce imas instaliran RedHat, potem moras poiskati 'program' z imenom
netscape (navadno je v /usr/bin). Pogledas, ce je to slucajno shell
skripta. Ce je, jo pobrises. Potem pogledas, kaj v istem direktoriju se
zacne z 'netscape'. Navadno je to netscape-communicator. Stvar preimenujes
v netscape in voila ...

Gre za to, da v oni skripti klice netscape s parametrom
/usr/doc/HTML/index.html, obenem pa se dela pametnega in isce netscape, ki
ga imas instaliranega.

Peace!
  Mkx