[ LUGOS ] Moj NINO

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Ned Okt 11 22:45:10 CEST 1998

Pozdrav,

sem hotu povedat eno misel or sth. U glavnem, pred kratkim sem kupil
Philips NINO PDA, MIPS masina, ki goni Windoze CE. Mislim ej, clovek bi si
mislu, da ti vsaj kalkulator zahudica ne bo crknu, ampak evo ti Billa, v 2
dneh kar ga imam ze dvakrat se mi je sesul, da ni pomagalo drugega kot
baterije ven vlect. Prekleti prasec smrdljivi spet bo folku se iz te
strani pod kozo zlezu da jim bo lahko zivce razjedu. Zdej ko trg PCjev
propada in trg PDAjev vedno bolj cveti se je pa na to spravu smrdljivc
prekleti. Ponavadi ne preklinjam, sploh ne javno ampak tole mi pa dvigne
tlak.

U glavnem Warning: nikoli v zivlejnu ne kupit nobene Windows CE masine.
Ce rabte PDA si kupte PilotIII, ki ima komplet GNU podporo za razvoj
programov v LinuXu in ga se nikoli v zivlejnu nusem vidu krepat.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist