[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium + modem

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 28 08:36:47 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998, Grega Varl wrote:

> Zato me zanima, v kaksno podrocje spadajo te modemi bolj tocno, vsaj z
> strani zakona in komu je stvar treba prijavit in kaksno razdaljo naj bi to
> delovalo.

V prejsnjem mailu sem pozabil dodati, da za nobene modeme ni potrebno
nobeno dovoljenje. Ne za njihovo posedovanje, ne za uporabo. Tudi za
posedovanje radijske postaje ni potrebno nobeno dovoljenje niti ni
potrebno tega kam prijaviti. Potrebujes pa radijsko dovoljenje, ce bi rad
to radijsko postajo *uporabil*.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist