[ LUGOS ] Debian 2.0 problemi

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 28 08:43:27 CET 1998

On Sun, 25 Oct 1998, Jure Leskovec wrote:

> 	- v 1.3 mi je APM deloval brez problemov. 2.0 pa zmrzne (logi so prazni),
> ko se diski ustavijo. Kaksna ideja zakaj?

Ka si to skonfiguriral? Je dovolj vkljuciti APM podporo v kernel in
omogociti APM v BIOSu?

> 	- tole pa je se bolj cudno: Instaliram gcc in potem, ce hocem prevest z
> gcc a.cpp dobim tole:
> gcc: installation problem, cannot exec `cc1plus': No such file or directory
> Ce pa odstranim gcc in instaliram g++ pa potem ta (g++) deluje brez
> problemov. Zakaj ne deluje gcc?
> Oz. kaksna je razlika med gcc in g++?

gcc je prevajalnik za C. g++ pa prevajalnik za C++. Po koncnici sodec, si
najbrz poskusal prevesti C++ datoteko. Za to potrebujes g++. Nasploh bi ti
jaz priporcal, da imas na sistemu instalirano oboje.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist