[ LUGOS ] Slikca v BIOS-u or sth.

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Sre Okt 28 08:33:08 CET 1998

-----Original Message-----
From: Rok Krulec <Rok na fpp.edu>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 27. oktober 1998 14:59
Subject: [ LUGOS ] Slikca v BIOS-u or sth.

>A ma kdo tak program, ki na INTEL plati z AMI BIOS-om spremeni zacetno
>slikco ko se boota mashina. Zdej pishe Jerovshek Computer, which sux, jest
>bi mel rajsi LinuX inside.

Ta program dobis na strani prizvajalca plate, pri tebi INTEL. Program se
imenuje Userflash Logo Utilities ... na kratko iflash. Stvar si poisci na
WWW, FTP, ... se vec o tem pa dobis na developer.intel.com/design/motherbd/
(tam poisces svojo plato in juhej naprej :)
Mislim pa, da imam to stvar se na disku ... za phoenix bios... ce ti kaj
pomaga?

>vdano Vas, Rok Krulec aka Tantadruj
>
>P.S.: Rabi mi tud taisti program za AWARD BIOS

>--
>Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
>Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist