[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium + modem

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 28 08:31:33 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998, Grega Varl wrote:

> Mene zanima predvsem eno vprasanje. Kolikor so mi zadeve znane iz RTV
> stroke delujejo nasi mobilni linki za RTV med 1-2 GHz in potrebujemo za
> njih posebno dovolenje z Ministrstva za telekumunikacijo RS. Fixni linki

> Zato me zanima, v kaksno podrocje spadajo te modemi bolj tocno, vsaj z
> strani zakona in komu je stvar treba prijavit in kaksno razdaljo naj bi to
> delovalo.

Za vsako uporabo radijskih frekvenc je potrebno pridobiti radijsko
dovoljenje. Seveda pa obstajajo razlicna radijska dovoljenja, ki jih je
razlicno tezko pridobiti, razlicno veliko stanejo in ti dajejo razlicno
veliko moznosti delovanja (pasovna sirina, moc, modulacija, vsebina,...).

Izjema so dolocena "free" podrocja, ki pa so zelo omejena (predvsem po
moci oddajanja) in se bolj ali manj anarhija vlada tam. Tako je to v redu
za npr. kaksno brezzicno hisno telefonijo, za racunalniske povezave pa ni
ravno primerno.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist