[ LUGOS ] problem z X-i

Dejan Beznec D.Beznec na s-gms.ms.edus.si
Tor Okt 20 19:21:38 CEST 1998

On Tue, 20 Oct 1998, Ales Casar wrote:

> Ce ste zadovoljni z resolucijo tam nekje do 1200x900, 16-bitnimi barvami
> ali 70 Hz osvezevanja (dovolj je ze eno od tega), potem bo slo s to
> kartico. Kaj vec pa nekako ne iztisne iz sebe. V praksi to recimo pomeni,
> da bo vse skupaj delalo v redu na 17" monitorjih in slabsih, na vecjih
> monitorjih (19", 20",...) pa boste z ATIjevimi karticami razocarani.
Ja no. 1152x786 v 32-bitnimi barvami in osvezitvijo 85Hz sigurno dela o.k.
(Vsaj s kartico ATI Xpert na Play 4Mb AGP).
Za kaj vec pa ne bi vedel. Se pa strinjam, da je to uporabno samo tja do
17" monitorjev.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist