[ LUGOS ] modem

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Okt 20 19:46:26 CEST 1998

On Sat, 17 Oct 1998, Metod Kozelj wrote:

> [...]

Ja, to se je primerilo tudi meni. :(

> o Win* polizdelku. Te tipkovnice so pac cisto spodobno delujoci izdelki z
> dodatnimi gumbi. Dokler zaradi teh gumbov kaksna stvar ne neha delovati,
> me nic ne motijo.

Lahko bi rekli, da pri teh tipkovnicah neha delovati funkcija Shift pri
kateri tipko <Shift> stisnes tako, da gre prst skozi tisto luknjo med
<Ctrl> in <Alt> tipkama, kar je vsaj pri meni zelo pogost primer. Nekaj
podobnega velja tudi, ce si navajen tipko <Space> pritiskati ob robovih,
ampak to ni tako strasno, kot ono s Shiftom.

> Sicer pa sem se sam ze cisto navadil na tele Win tipkovnice. Ne vem,
> kako bi si sicer preuredil tipkovnico za uporabo krilatih znakov.

No, ja. S primerno preurejeno tipkovnco se res clovek pocasi navadi tudi
na to cudo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist