[ LUGOS ] mkisofs

Jaka Mele jack na lugos.si
Sre Nov 4 20:30:42 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Ernest Zejn wrote:

> sem, da >ga je zakljucil OK, glede multi-session pa ne vem.. Amapk sem
> probal v >treh razlicnih programih, pa je rezultat vedno isti. stari
> CD-ROMI (obicajno pod 12x) v vecini ne podpirajo multisession in extra
> (DTL - data track last) medtem ko podpirajo mixed mode (data first).
> No verjetno nimas audio se posnetega na CD-ju, tako da pride v postev
> le multisession. To moras absolutno preizkusiti. Drugace pa, a si
> slucajno pred tem nadgradil firmware bios-a na CDR-u? Lahko v tem grmu
> tici zajec. Novejsi firmware-i so v vecinoma napisani tako, da so 100%
> [...]

CDR je Teac 4/12 ...
CDrom je Teac 32x .. oba scsi...
Probal sem tudi se na parih 24x cdromih..
Isto se je zgodilo ko sem stvar zapekel na enem starejsem pinnacle 1000x
cdru... Prav hecno...

Hmm .. Kaksna je moznost, da je to zato, ker se je morda ISO image vmes
spremenil (za kaksen bitek) - a to se vedno pomeni da writer prebere
zadevo ok, cdromi pa ne..

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist