[ LUGOS ] mkisofs

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Sre Nov 4 20:49:35 CET 1998

>Hmm .. Kaksna je moznost, da je to zato, ker se je morda ISO image vmes
>spremenil (za kaksen bitek) - a to se vedno pomeni da writer prebere
>zadevo ok, cdromi pa ne..

ja... ne vem sicer tehnicne podatke, vendar ... Imam izredno zanic prazne
CD-je
(ki so sicer neverjetno poceni), pri katerih ni nic nenavadnega, ce
racunalnik med
snemanje ali zmrzne ali pa enostavno "izvrze" CD. No, ampak zelim povedati,
da tak
"napol popecen" ni bil normalno berljiv za *NOBEN* CDROM (niti 36x), medtem
ko
ga je CDR kar lepo prebral in celo TOC, pri cemer je ze pecene datoteke
normalno
prebral za ostale pa je javil napako. Pri tem ni bila zakljucena niti
seja... To se pravi,
da so CDRi in seveda ostali pekaci (moj CDD3610) kar trdozive reci in
preberejo
tudi marsikaj dvomljivega...

                                    LPP; Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist