[ LUGOS ] mkisofs

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Sre Nov 4 20:22:50 CET 1998

>Sem se hecal in ene 4x skuril CD.. :) Ne gre in ne gre. Preprican sem, da
>ga je zakljucil OK, glede multi-session pa ne vem.. Amapk sem probal v
>treh razlicnih programih, pa je rezultat vedno isti.

stari CD-ROMI (obicajno pod 12x) v vecini ne podpirajo multisession in extra
mode
(DTL - data track last) medtem ko podpirajo mixed mode (data first). No
seveda
verjetno nimas audio se posnetega na CD-ju, tako da pride v postev le
multisession.
To moras absolutno preizkusiti.
Drugace pa, a si slucajno pred tem nadgradil
firmware bios-a na CDR-u? Lahko v tem grmu tici zajec. Novejsi firmware-i so
vecinoma napisani tako, da so 100% kompatibilni z  multiread formatom, ki je
sicer
identicen uniji CD&CDR&CDRW, ampak v praksi ne funkcionira (CD zapisane na
CD pekacu z "novim" firmware-u, ne morem prebrati na vseh 4-ih starejsih
(8x)
CD_ROM-ih)... CDR-i pa so naceloma tako inteligentni, da preberejo skoraj
vse
(vsaj moj CDD3610).... Poskusi s starejsim firmware-om...

ali je TOC v redu (ko CD preberes na CDR-u)? in se da datoteke lepo
prebrati?
poskusis lahko se z zaprtjem disca (ki sicer ne bi smel na to vplivati...)

                                                            LPP;Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist