[ LUGOS ] TV kartica

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Nov 23 15:29:40 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Edi Suc wrote:

> Moja naj bi bila FlyVideoII (vsaj na skatli se za to prodaja) in na chipu
> pise BT848. Na zalost pa mi pod linuxom ne dela. Ce pozenem XTV (ki je
> standardno zraven bttv driverjev) se sicer okno pokaze in je slisati zvok
> od programa, slike pa ni. A bi lahko bil kernel kriv za to?
>
> Tehnicni podatki:
>  - kernel 2.0.35
>  - XFree 3.3.2.3
>  - RedHat 5.1
>  - KDE 1.0

A imas najnovejsi bttv driver? Tudi meni se pred nekaj verzijami drivera
ni delala (trenutna verzija je 0.5.19, najdes pa ga na
http://www.thp.uni-koeln.de/~rjkm/linux/bttv.html).

Za program pa priporocam Xawtv, ki se mi je zdel boljsi od XTV (omogoca
celo full screen :) ), pa se Motifa ne potrebuje - ce pa uporabljas KDE,
pa tud en ktv krozi naokoli (ga pa nisem preizkusil).

> Kako pa je s telekomando od te kartice pod linuxom?

Zadeva je se 'under construction' :), link za to pa bos nasel na BTTV
driver strani.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist