[ LUGOS ] TV kartica

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Nov 23 15:08:39 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Boris Benko wrote:

> Po mojih info ima rimska dva 879, kar je kompatibilno z 878, kar
> pa je kompatibilno z 848.

Ojla.

Moja naj bi bila FlyVideoII (vsaj na skatli se za to prodaja) in na chipu
pise BT848. Na zalost pa mi pod linuxom ne dela. Ce pozenem XTV (ki je
standardno zraven bttv driverjev) se sicer okno pokaze in je slisati zvok
od programa, slike pa ni. A bi lahko bil kernel kriv za to?

Tehnicni podatki:
 - kernel 2.0.35
 - XFree 3.3.2.3
 - RedHat 5.1
 - KDE 1.0

Kako pa je s telekomando od te kartice pod linuxom?

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si