[ LUGOS ] TV kartica

ssdjraku jurij.rakun na guest.arnes.si
Pon Nov 23 15:41:59 CET 1998

Hmm.. ne vem ce obstaja STB-jeva za PAL sistem.. pred ene pol leta sem
kontaktiral zastopnika za STB v SLO  (mislim da je PCX), kjer so mi povedali
da je se zaenkrat ni..
so mi pa svetovali kartico videohighway extrem (aims lab), sem pa vidu na
njihovi strani tud ene linke kaj pod linuxom naredit sam se nisem uspel
preizkusit...
O.K. to je vse upam da sem ti kaj pomagal...

Dodatne informacije o seznamu Starilist