[ LUGOS ] SCSI problemi.

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Nov 25 14:24:45 CET 1998

Edi Suc wrote:

> Hojla.

> Bom poizkusil.

> Ko se buta se modul aic7xxx niti ne instalira. Ga instaliram kasneje pes po potrebi.

> Je single channel. Zafrkava me, ko na zunanjem konektorju ni niti kabla in
> ko je gor se en disk pa CDR in je terminirano z terminatorjem (upori).

> Auto terminacija. Pa so baje problemi s tem.

> Terminiran je z jumperjem. Kje pa dobim uporovni terminator za flat kabel?

Ne razumem, kaj je narobe z avto terminacijo ali z terminacijo na sami
enoti.
Sam sem preizkusil obe varianti in delata b.p.

Kaj je torej narobe?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676