[ LUGOS ] Printanje na /dev/null

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Nov 25 14:50:24 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Ales Casar wrote:

> [...]

Sem resil problem. Kriva je bila ena butasta napaka. Ceprav sem printcap
od nekje prepisal, kjer naj bi delovalo, je na koncu vsake vrstice manjkal
en backslash (\), kar je privedlo do tega, da lpd ni uposteval nastavitve
lp=/dev/null in zato skusal printati na /dev/lp. Ko sem pa te backslashe
dodal je zadeva zacela veselo
printati v /dev/null in vse sprintano na ta printer se bolj veselo izgine.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si