[ LUGOS ] SCSI problemi.

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Nov 25 13:59:41 CET 1998

Hojla.

On Wed, 25 Nov 1998, Metod Kozelj wrote:

> Najprej poizkusi s kernelom 2.0.36. Precej sprememb je ravno pri driverju
> za AIC7xxx.
Bom poizkusil.

> Mimogrede, a ko masino bootas in ti izpisuje, kaj kontroler najde, gre vse
> vredu?
Ko se buta se modul aic7xxx niti ne instalira. Ga instaliram kasneje pes po potrebi.

> Sicer pa se nekaj misli:
>
> - Ne vem, kaksen konkretno je 2940U, najbrz je single-channel. Potem
>   ali mora biti zuanji del verige ustrezno terminiran ali pa ne
>   sme biti na adapter prikljucen niti kabel.

Je single channel. Zafrkava me, ko na zunanjem konektorju ni niti kabla in
ko je gor se en disk pa CDR in je terminirano z terminatorjem (upori).

> - Kako imas nastavljeno terminiranje na adapterju? Auto?
Auto terminacija. Pa so baje problemi s tem.

> - Ali imas terminiran kabel za TEACom? Najbolje je, ce je SCSI kabel
>   terminiran z upori na koncu flat kabla in ne z jumperji na SCSI
>   napravah.

Terminiran je z jumperjem. Kje pa dobim uporovni terminator za flat kabel?

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si