[ LUGOS ] subnet & route

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Sob Nov 21 19:49:31 CET 1998

    Pozdrav!

>Kolikor je meni jasno, ne mores normalno routat na host3, ker
>le-ta nima veljavnega IP naslova (10.)
>Ce hoces priti skozi SERVER, moras nanj postaviti nekaksnega
>proxy-ja. IP-transparent-proxy, ki ga linux omogoca, za to
>najbrz ne bo dober, ker omogoca le preusmerjanje izbranih povezav
>na nek lokalni port. To ni to.

ni.
>Imeti bi moral nek daemon, ki bi to pocel. Ce ne bo slo, si pac nabavi
>se eno NIC za cca. 3.5ksit, pa bo.

ok. kako pa potem? ali  bo ala "route add IP2 host3" in "route add host3
IP2" delovalo?
ali je potrebno se kaj bolj sofisticiranega?

>Ja, ce pa bi imel host3 IP2, potem bi lahko uredil routing. Na serverju
>pac moras omogociti proxy arp za IP2 na prvi NIC, nato pa nastaviti
>route do IP2. Ampak to pomeni, da moras imeti drugi NIC skonfigururan
>dvojno - za 10.1.1.1 in se nekaj iz subneta od IP2 ..... :(
>Zmeda, v glavnem.
ja. to sem v bistvu mislil. samo bolj konkretno... :(

>Mimogrede - kaj pa hoces narediti? Mogoce bi dobil vec zanimivih
>odgovorov, ce bi vedeli za kaj sploh gre.

dejansko ravno to. imam intranet omrezje in en host na njem, za katerega
imam prost IP in bi mu ga rad priredil. IP maskarada namrec ni ravno
idealna ....

                                    LPP, Ernest
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist