[ LUGOS ] subnet & route

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Nov 22 23:19:46 CET 1998

On Sat, 21 Nov 1998, Ernest Zejn wrote:

> ja. to sem v bistvu mislil. samo bolj konkretno... :(

OK, pa poskusimo... Hokus pokus...arrrrraamljnzzzzzzzzzzzzzz.....

Na serverju bi nekako moralo uspeti

    arp -s IP2 nic_1_hw_addr pub

V jedru moras seveda imeti podporo za proxy arp.

Nato nastavi route. Torej IP2 na host3. To mora nekako uspeti.

Nato vzpostavi ip forwarding. ipfwadm, pa podpora v jedru, pa malo
potrpljenja...

Nato nastavi host3 tako, da se bo odzival tudi na IP2. Uporabi
ip alias ali pa dummy interface. Tako za eno kot za drugo moras imeti
podporo v jedru.

Tu pa se stvari malo zakomplicirajo. host3 bi moral paketke za internet
posiljati preko dummy interfaca. Najprej postavi routo za intranet,
default pa nastavi preko dummy-ja na 10.0.0.1
Slisi se preprosto, vendar nimam pretirano dobrih izkusenj s temi
raznimi aliasi. Cisto dobro delujejo za virtualne http serverje, ampak
za routing pa ne vem. Mi bos za sporocil, ce bo uspelo ;]

To je po mojem mnenju vse.

Ja, se nekaj sem se spomnil. Nekje v kernel config-u sem opazil
opcijo IP-tunneling, ki bi bila morda zanimiva v tvojem primeru.
Poskusi, ce zgornja varianta ne bo delovala.

Srecno!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si