[ LUGOS ] Star Office 5.0

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Pon Nov 23 19:07:11 CET 1998

> O super .. se 1x hvala za tale url .. bo mi zelo prav prisel .. za skener sem se
> pa odlocil
> da bom kupil UMAX, Astra model .. so zelo dobro podprti po linuxom.

ja, sam pazi da bos kupil SCSI verzijo (astra 610s npr.), ne pa paralelca (astra
610p). za te mi nekako ni uspelo ugotoviti ce so podprti. popravite me ce se motim.
tudi sane projket je kolikor je meni uspelo dojeti (sicer ze nekaj casa nazaj) samo
za SCSI skenerje.

LP, bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist