[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Maj 24 10:30:51 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Rok Papez wrote:

> Ja sej NTji so zelo stabilni, rabijo 1/2 manj pozornosti kot pa Win95 kiste.
> Recimo pri bratu se usujejo samo ene 4x na teden, pa nej kdo rece
> da to niso stabilni Windowsi.

Ja sej Linux je zelo stabilen, rabi 1/2^10 manj pozornosti kot pa WinNT
kiste. Recimo pri bratu, ki jih nima, se sploh ne sesujejo. Pri meni tudi
ne, ker zadnje case uporabljam pretezno Linux, pa sploh ne pridem do
priloznosti, da bi kaj drugega instaliral, ker se linux ne sesuje. Kaksna
svinjarija. No, ja, saj se ga da sesut, ampak najmanj kar potrebujes, da
to lahko pokazes, je root password, brez tega gre bolj tezko. Tajnice pa
tega nimajo, mar ne?

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist