[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Maj 24 10:20:42 CEST 1998

Zivjo David.

On Sun, 24 May 1998 00:11:10 +0200 (MET DST), David Klasinc wrote:

>Zalostno? Niti ne, imam vsaj kaj za pocet in na necim denar sluzit. Naj se
>kdo pove kako je s tem... Ko poizkusas kje postavit kak Linux server. Folk
>zadeve ne pozna, za Linuxom ne stoji nobena firma, ki bi jo poznali tako
>kot poznajo Novell in Microsoft. Pika. Skoraj ni vredno zgubljati besed.
>Ne zdaj rect, da ce bi bila stranka pametna, bi poslusala nasvete. Stranka
>je bog... Sej jim poizkusas kaj dopovedat ampak ce jim ti ne bos prodal NT
>serverja zato da bojo lahko srecno delali na internetu, potem jim ga bo
>tvoj sosed...

Ja sej NTji so zelo stabilni, rabijo 1/2 manj pozornosti kot pa Win95 kiste.
Recimo pri bratu se usujejo samo ene 4x na teden, pa nej kdo rece
da to niso stabilni Windowsi.

>Windows 95 - An easy way to fill up your disk space.

To pa NI RES. Vceraj sem se zaj. z instalacijo Windowsev (SLOWenian)
in sosednja kista je spakla 2 CDja preden sem reku, evo narejeno.
(CD-R je 2x za pisanje).

best regards,
Rok Papez,
Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist