[ LUGOS ] NIC's

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Maj 24 11:04:14 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 23 May 1998, Jernej Horvat wrote:

> Tnx to blaz na medinet.si sem ugotovil da so 3COM 100M kartice ...podn.
> InterEtherExpress PRO 100 jo je po hitrosti prehitela vsaj za faktor 1.

No, kar se trditve, da so 100TX kartice podjetja 3com pod'n, se kar
strinjam. Tezava je v samih karticah, se vecja pa je (bila) v slabih
driverjih za Linux (Donald Becker pac ni imel dostopa do opisa
programskega vmesnika - programming interface po anglesko). Zadnje case so
driverji kar dobri, tako da so tezave le se zaradi kartic samih. To lahko
trdim iz lastnih, priblizno 2 leti dolgih izkusenj.

> Prenos iz ftp.isc.org (bind V8 :>)
> 3com je bil okrog 2.6Kb/s, Intel 9.96Kb/s

Humm, tole je pa kot test cisto neprepricljivo. Vedno je omejitev
najpocasnejsi del linije. Zelo dvomim, da bi se tukaj pokazala pocasnost
kartice. Masina, ki jo upravljam in ima 3c905 kartico, je na 100MB lokalni
mrezi, na Arnes pa je pripeta z 256kB najeto linijo. Kadar ftp-jam kaj z
Arnesovih streznikov (ali pa recimo s ftp.lugos.si) leti prenos s polno
hitrostjo (kar je priblizno 26kb/sek). Hitros (oz. pomanjkanje le-te) se
pokaze sele pri testiranju na lokalni mrezi.

> Na lokalni (10Mb) mrezi sem na Intelu dobil vec kot 1Mb prenos.
> 3Com je imel bistevno manjsi prenos....

Jaz hitrosti nisem testiral na 10MB mrezi, samo na 100MB mrezi. Z
izboljsevanjem driverja se je hitrost prenosa (ftp) med dvema masinama
(Linux/3c905 <--> Digital Unix/DE500XA) povecevala od priblizno 200kb/sek
(DU-->Linux) do priblizno 5Mb/sek (v isti smeri). V obratni smeri je bila
hitrost vedno med 3Mb/sek in 5Mb/sek.

Zanimivo je bilo, ce sem v zgodnjih casih vzporedno poganjal vec ftp
prenosov z masin z 10MB karticami (na razlicnih segmentih). Skupna hitros
prenosa (sestevek vseh vzporedno tekocih) je bil priblizno 3Mb/sek. Ocitno
je pri prenosu med dvema 100MB masinama prihajalo do raznih 'overflowov',
ki pa jih driver niti ni zaznal!!!

> Cudno..3c509 serija NIC je (bila?) najhitrejsa med vsemi kar sem jih testiral.

Razvojna serija je bila 3c509 (ISA, 10MB) --> 3c59x (PCI,EISA, 10/100MB)
--> 3c90x (PCI, 10/100MB). Torej ne revolucija, temvec evolucija. Tudi
evolucija ne gre vedno v pravo smer.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist