[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Ned Maj 24 03:23:37 CEST 1998

huh men se na podobno zadevo dogaja nekej podobnega. U nasi firmi laufa serv
na novelu. in firma ki ga rihta oz njeni mehaniki se u zivljenju !!!!!....
niso slisal za linux..... can ya bliv it??? Resno

vcard.vcf

Dodatne informacije o seznamu Starilist