[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Maj 24 00:11:10 CEST 1998

Banzai!

.02

 Administriral sem (oz bom se en teden *grin*) okrog 400 racunalnikov, med
temi je kakih petnajst netware serverjev, pet windows NT serverjev, ostalo
so pa windows/dos masine. Vmes sem videl kakega SCO Unix, SPARCa ali OS/2
masino. Linux? Nope, not here...

 Let the numbers speak for themselves.

Zalostno? Niti ne, imam vsaj kaj za pocet in na necim denar sluzit. Naj se
kdo pove kako je s tem... Ko poizkusas kje postavit kak Linux server. Folk
zadeve ne pozna, za Linuxom ne stoji nobena firma, ki bi jo poznali tako
kot poznajo Novell in Microsoft. Pika. Skoraj ni vredno zgubljati besed.
Ne zdaj rect, da ce bi bila stranka pametna, bi poslusala nasvete. Stranka
je bog... Sej jim poizkusas kaj dopovedat ampak ce jim ti ne bos prodal NT
serverja zato da bojo lahko srecno delali na internetu, potem jim ga bo
tvoj sosed...

 Sploh nevem zakaj se treba kregati okrog takih zadev... Nima smisla...

David!
Windows 95 - An easy way to fill up your disk space.

Dodatne informacije o seznamu Starilist