[ LUGOS ] kolizije na ethernetu

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Maj 11 10:28:19 CEST 1998

Zdravo!

Rad bi precej natančno nadzoroval ethernet segmente precej
velikega LANa. V glavnem - zanimajo me kolizije. Sam promet,
ki ga merim z MRTG-jem, je precej majhen, vendar uporabniki
niso zadovoljni z delovanjem mreze, češ da je prepočasna.
Sumim, da je preveč kolizij, ker je število PCov na enem
segmentu mreže precej veliko. Uporabljajo v glavnem
client-server aplikacijo (SAP R/3), ki pretaka izredno malo
podatkov, ampak ocitno zelo pogosto. V mreži je tudi nekaj
Novell serverjev, na keterih so instalirane aplikacije ala'
Office.

V glavnem, ce kdo ve, katere SNMP spremenljivke označujejo
kolizije, naj mi prosim sporoči. 3Com-ovi NetBuilder-ji mi preko
snmp-ja vrnejo precej podatkov, vendar ne vem kateri so pravi.
Zanima me tudi, če je mogoče ethernet mrežo nadzorovati
direktno iz linux-box-a, ne pa podatke pobirati iz routerja.

Hvala za informacije!

Matjaž

PS.: Podobno vprašanje sem poslal tudi na MRTG mailing listo,
vendar so tam precej bolj počasni.

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si