[ LUGOS ] eth prob

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Maj 11 10:13:34 CEST 1998

Zdravo!

On Mon, 11 May 1998, Alex Mihicinac wrote:

> zivjo,
>
> pojavu se mi je en strange prob z ethernetom. laufam slakware, kernel
> 2.0.33, mrezne sta dve 3c509b.
> "driver" za mrezne je skompajlan kot modul.
>
> tezava pa je u tem, da v /vad/adm/syslog stalno dobivam
>
> May 11 08:50:28 gw kernel: ^IWaiting for 3c509 to discard packet, status 2011.
> May 11 08:50:28 gw kernel: ^IWaiting for 3c509 to discard packet, status 2001.
>
> kaj bi to lahko blo.. in seveda kako odpravt tole?

Sam uporabljam pretežno 3c509 in na nekaterih masinah se to
pojavlja, na nekaterih pa ne. Na mojemu proxyju, ki ima že dobro leto
4 (štiri) take kartice, nisem zasledil še niti enega takega sporočila
(486DX33, PCI plošča za CPU do 133MHz), na neki drugi testni mašini
(Cyrix 486/80, VLB) se mi to pojavlja dokaj pogosto, prav tako se je
precej pojavljalo na 386/33. Na HP NetServerju E30 (166MMX, PCI, ATX)
tudi še nisem zasledil takih napak.
Smola pač.
386/33 ne uporabljam več, zaradi testne mašine se ne sekiram, ostale
pa delujejo lepo. Sicer pa nameravam počasi presedlati na kake cenejše
kartice, če pa bom že ostal pri 3com-u, pa bodo to 3c90x, ki delujejo
prav dobro.
Ne verjamem da boš enostavno odpravil to napako.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si