[ LUGOS ] kolizije na ethernetu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 11 17:52:03 CEST 1998

On Mon, 11 May 1998, Matjaz Terpin wrote:

> Rad bi precej natančno nadzoroval ethernet segmente precej
> velikega LANa. V glavnem - zanimajo me kolizije. Sam promet,

... the mother of all snips ...

> vendar so tam precej bolj počasni.

Hm, a lahko malo definiras 'velikega LANa'? :)

Kar sem jaz videl, so collisions zlo redki vsaj na UTP mrezah... Jaz sem
delal z mrezami, ki so imele segmente z 50 in vec racunalniki, pa ni bilo
nikjer problemov z pocasnostjo mrezo... Segmentov je bilo kakih pet in je
delalo vse brez problema... Oz, ko je ratal server preobremenjen, je bil
pac server preobremenjen... Tukaj nimas kaj.. Collisions... Naka... skoraj
nic.. :)

Preveri mrezo, ce je res vse tako kot treba, ce je mreza BNC potem preveri
vse racunalnike, ker pokvarjena kartica lahko povzroca take zadeve...

Drugace pa prestudiraj mrezo, poglej ce so segmenti povezani tako kot bi
morali biti... Predvsem preveri, ce kateri od Netware streznikov routa
promet...

Ni glih to kar si iskal, but anyway... :)

David!
Windows 95 - If they are working, something is terribly wrong.

Dodatne informacije o seznamu Starilist