[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Maj 23 22:09:54 CEST 1998

No, pa se moja dva stotina...

Ko ze ravno pisarne in tajnice omenjas...

On Sat, 23 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

> take uporabnike je sistem naret... navodila za instalacijo so cist
> preprosta.. sam klikas ko nek debil... pr linuxu pa je kr nekaj stavri ki
              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tocno! In potem debili (pa brez zamere) to tudi pocnejo in potem mora
administrator ure in ure popravljati za njimi. 'Time is money - Wintendo
is a waste of both.'

Ce postavis *nix, nastavis Xe, namestis aplikacije, dobis zadevo, ki dela
brez nepotrebnih prekinitev in stresov ter na katerem se samo dela (ti si
zacel s pisarnami in tajnicami in delom). Za zabavo pa lahko imas Sony
Playstation ali pa Nintendo 64...

Ne trdim, da mora ta *nix biti prav (se pa veselim, da tudi Linux dobiva
tovrstno identiteto), ampak ce kateri OS NIKAKOR NE sodi v pisarne, pa je
to prav Wintendo.

> mors veet.. pa kr dolga instalacija.. pa ce bi tajnica brala vse kar pr
> linuxu izpise pr zagonu masine bi tak misla da je kaki virus al pa kaj...

Koliko tajnic pa ti poznas, ko si same namestijo Wintendo, Office in kar
je se taksne krame? In ki razumejo, kaj pomeni 'V modulu KRLN386 je
prislo do izjemne napake.......'?

> izjema jaz a ne [Eazy|E] ?!? :))) Ni vprasanje keri je BOLSI sistem..
> vprasanje je kerega se lazje da uporablat ! :)))

Ti kar imej Wintendo, ce ga lazje uporabljas, te prav noben ne sili v kaj
drugega.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist