[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Maj 24 10:26:36 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

>   Vseeno sem jaz mnenja da noben UNIX like OS ne spada v pisarne.. je
> vseeno to zadeva ki potrebuje vec znanja... za pisarno so Wintendo al pa
> winNT cist zadost... slednji mogoce ze tui bol za mal bol iskusene. Za
> take uporabnike je sistem naret... navodila za instalacijo so cist
> preprosta.. sam klikas ko nek debil... pr linuxu pa je kr nekaj stavri ki
> mors veet.. pa kr dolga instalacija.. pa ce bi tajnica brala vse kar pr
> linuxu izpise pr zagonu masine bi tak misla da je kaki virus al pa kaj...
> ne moremo zaj gleat da vsi zanjo TOLKO ko vecina na tej mail listi...
> [...]

Nisem dovolj jasno povedal bistva: Ce dobis kader, ki ga je treba naucit
delat z racunalniki, jim das v roke lepo urejen *nix workstation, kak lep
X desktop s kakim fancy window managerjem, bo vse skupaj zdrzalo blazno
dolgo, ker je *nix workstation precej tezje pokvart kot Wintendo. Uredu,
tudi v NT se nekako da nekaj zascitit, ampak tam se da tudi nekaj
odscitit. Tajnice bodo lazje nasle security hole v NT kot v *nixih, ker
jih je neizmerno vec. Ker si sistema tajnice NIKOLI ne postavljajo same,
jim to, da je sistem v ozadju malo bolj preprost kot Wintendo, ne bo
delalo tezav. *nix ne zahteva nobenega znanja.

Ste bili kdaj v Parizu? V "Cite de Science", nekaksnem tehnoloskem muzeju
imajo taksne informacijske displaye, pred katerimi je trackball in par
tipk v mizi. Nasmeh se mi je razlezel do uses, ko sem pririnil kurzor do
roba zaslona in tam videl tisti znani X. Nisem pa nikjer videl kakih blue
screenov ali kaj podobnega.

Sem pa zadnjic ponoci sel mimo bavarskega dvora, kjer je eno podjetje, se
ne spomnim vec kaj, kjer laufa nek screen saver, ki pac rola slikce na
zaslon, da jih ljudje gledajo. Brez interakcije uporabnika. No, saj ni
tako hudo, ampak ko sem sredi noci sel se enkrat mimo (takrat je ze vse
zaprto, remember?), je bil tam tak majhen okencek, v katerem je pisalo
nekaj o manjkanju nekaksnega *.DLL fajla. Zanimivo, res mi je zal da ne
hodim po mestu s fotoaparatom.

Zdaj vam je lahko ocitno jasno, kateri sistem je preprostejsi.
Ce ne, lahko proba kdo disassemblat KERNEL32.DLL. Ce bi kdo rad
disassemblal vmlinuz naj namignem da ima v /usr/src/linux verjetno
source, naj se ne matra.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist