[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Damjan Cvetko raver2 na atlantis.s-pgm.mb.edus.si
Sob Maj 23 18:58:39 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Jure Koren wrote:

> Tu pa ti recem, da sem delal z ljudmi, ki so prvic videli racunalnik in so
> se neverjetno hitro naucili upravljat (kot uporabniki) linux sistem, torej
> pisati v SO, risati v gimp, mailati v Netscape Mailu in celo shutdownati
> mashino preden so jo ugasnili. Administracijo mora pa tako ali tako vedno
> izvajat sosedov mulc. Noben mi ne bo rekel, da zna vsak windowse sam
> administrirat, jaz recimo skrbim za kakih 50 windows masin vseh, ki me
> poznajo. Sami se po control panelih ze ne upajo stikati.

  Vseeno sem jaz mnenja da noben UNIX like OS ne spada v pisarne.. je
vseeno to zadeva ki potrebuje vec znanja... za pisarno so Wintendo al pa
winNT cist zadost... slednji mogoce ze tui bol za mal bol iskusene. Za
take uporabnike je sistem naret... navodila za instalacijo so cist
preprosta.. sam klikas ko nek debil... pr linuxu pa je kr nekaj stavri ki
mors veet.. pa kr dolga instalacija.. pa ce bi tajnica brala vse kar pr
linuxu izpise pr zagonu masine bi tak misla da je kaki virus al pa kaj...
ne moremo zaj gleat da vsi zanjo TOLKO ko vecina na tej mail listi...
izjema jaz a ne [Eazy|E] ?!? :))) Ni vprasanje keri je BOLSI sistem..
vprasanje je kerega se lazje da uporablat ! :)))

C ya !

TraNce-R

Press ONE time space to quit or Two times to continue....

Dodatne informacije o seznamu Starilist