[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Maj 23 18:02:05 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

>   Tu pa ti recem da ti razlozi to eni tajnici ki dela v nekem podjetju...
> al pa ji naredi linux pa jo nauci z njim delat... ne ne ne... WIntendo je
> VSEENO najbolj userfriendly in za pisarne ter ostale zadeve oz. povprecne
> usere najbolsha zadeva.

Tu pa ti recem, da sem delal z ljudmi, ki so prvic videli racunalnik in so
se neverjetno hitro naucili upravljat (kot uporabniki) linux sistem, torej
pisati v SO, risati v gimp, mailati v Netscape Mailu in celo shutdownati
mashino preden so jo ugasnili. Administracijo mora pa tako ali tako vedno
izvajat sosedov mulc. Noben mi ne bo rekel, da zna vsak windowse sam
administrirat, jaz recimo skrbim za kakih 50 windows masin vseh, ki me
poznajo. Sami se po control panelih ze ne upajo stikati.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist