[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Maj 23 15:51:55 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

>  Tu ti jaz tui cist prav dam... dan danes cela internet inteligenca..
> recimo VECINOMA nuca samo in izklucno UNIX like sisteme... saj so mogoce

tu je mogoce treba dolociti, kaj tocno mislis, ce reces, da je unix
krasen za netovske zadeve. za server se strinjam, da mi ne bi padlo na
pamet jemati kaj drugega, ampak cim gres na uporabnisko stran, win zacne
prevagati. ze samo exploder ima imho nekaj stvari, v katerih je dosti bolj
prakticen kot netscrape.

stvari, ki so na voljo za linux, imajo po moje v veliki meri isto
populacijo avtorjev in uporabnikov; vsekakor drasticno bolj kot win. in
cim skusas mnozico uporabnikov malo raztegniti oz. pokazati, da bi bil za
kaksno zadevo na strani uporabnika kaksen *n*x bolj prakticen kot win,
imas hitro hude probleme.

kar ne pomeni, da linux ni krasna in genialna zadeva, dalec od tega. bolj
pomeni, da so svete vojne brezpredmetne, razen morda glede NT, ki je pac
korak m$ja na podrocje, ki je ze zasedeno s kvalitetnimi domorodci. :)

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist