[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Damjan Cvetko raver2 na atlantis.s-pgm.mb.edus.si
Sob Maj 23 13:29:17 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Andrej Presern wrote:

> [...]

 Tu ti jaz tui cist prav dam... dan danes cela internet inteligenca..
recimo VECINOMA nuca samo in izklucno UNIX like sisteme... saj so mogoce
najbolsi.. sam kaj ce obstaja kaj bol perspektivnejsega ?!?!

> No, jaz bi rekel, da naj kdo kdaj pogleda se kaj drugega, kot samo
> UNIX..
>
> Andrej
>
> PS: Bog ne daj, da bi gledali whinedoze (razen, ce koga zanima, kako se
> NE dela stvari)..

  Tu pa ti recem da ti razlozi to eni tajnici ki dela v nekem podjetju...
al pa ji naredi linux pa jo nauci z njim delat... ne ne ne... WIntendo je
VSEENO najbolj userfriendly in za pisarne ter ostale zadeve oz. povprecne
usere najbolsha zadeva.

> Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

C ya !

General Failure reading drive C - Who da f*** is general failure and why
is he reading my disk ?!!? :)))

Dodatne informacije o seznamu Starilist