[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 25 21:52:15 CEST 1998

Edi Suc wrote: Naj dodam se svojo izkusnjo.

> Lani sem se sprehajal po enem sejmu. Pa pridem do razstavnega prostora
> enega podjetja. Bil je zelo licno oblikovan. Res prijeten na oko. Imeli so
> tudi hosteso, ki je bila kar prijetna na oko. Sicer pa nobenega drugega
> cloveka zraven. Pa saj ni bilo potreba, ker so le prospekte talali. Za
> informiranje strank, so si sefi tudi zamislili racunalnik z 21"
> monitorjem. Pa tudi to so res profesionalno izpeljali, ker je bil viden le
> monitor, na visokem podstavku. Nobenih kablov, nobenih tipkovnic, nobenih
> skatel.

Sejmi so posebna kategorija. Bil sem demonstrator (t.j. skrbel sem za masine,
na katerih je tekel Internet, ISDN videokamera pa take) na resda Windows 95
na sejmu v Radgoni.

Masine so bile dobro nastavljene, ampak mularija jih je zje**** tako, da so
komaj docakale konec sejma (v se delujocem stanju). Na sejmu v LJ sem videl
enega zdelanega SGIja.

Skratka, po sejmih se ni soditi o kvaliteti operacijskega sistema.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676