[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Aleksander Dordevic Aleksander.Dordevic na guest.arnes.si
Pon Maj 25 19:08:31 CEST 1998

Edi Suc wrote:

> Oj.
>
> Naj dodam se svojo izkusnjo.
> Lani sem se sprehajal po enem sejmu. Pa pridem do razstavnega prostora
> enega podjetja. Bil je zelo licno oblikovan. Res prijeten na oko. Imeli so
> tudi hosteso, ki je bila kar prijetna na oko. Sicer pa nobenega drugega
> cloveka zraven. Pa saj ni bilo potreba, ker so le prospekte talali. Za
> informiranje strank, so si sefi tudi zamislili racunalnik z 21"
> monitorjem. Pa tudi to so res profesionalno izpeljali, ker je bil viden le
> monitor, na visokem podstavku. Nobenih kablov, nobenih tipkovnic, nobenih
> [...]

  Ce smem skromno pripomniti: mislim, da smo uporabniki softverja ene velike
reve. Kar predstavljajte si primer, ko kupite nov avtomobil. Kljuce vam
prodajalec izroci v licni ovojnici z nalepko na kateri pise: Proizvajalec ne
odgovarja za kakrsno koli nastalo skodo, posredno in (ali) neposredno, ki bi
nastala ob morebitni nenadni odpovedi zavornega sistema, krmilnega mehanizma...
bla, bla, bal....

Mislim, da bi se vsak normalen clovek izognil takemu proizvajalcu avtomobilov,
kateri bi po par mesecih propadel. Taka in podobna sranja pa nenehno
sprejemamo.

Mimogrede, saj se noben izdelek niti prodajat ne more, ce nima ustreznih
varnostnih atestov (MSShit). Po drugi strani pa se podarjenemu konju ne gleda
pod zobe (Linux).

Sandi

Dodatne informacije o seznamu Starilist