[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Tor Maj 26 00:05:03 CEST 1998

On Mon, 25 May 1998, Boris Benko wrote:

> Sejmi so posebna kategorija. Bil sem demonstrator (t.j. skrbel sem za masine,
> na katerih je tekel Internet, ISDN videokamera pa take) na resda Windows 95
> na sejmu v Radgoni.
>
> Masine so bile dobro nastavljene, ampak mularija jih je zje**** tako, da so
> komaj docakale konec sejma (v se delujocem stanju). Na sejmu v LJ sem videl
> enega zdelanega SGIja.
>
> Skratka, po sejmih se ni soditi o kvaliteti operacijskega sistema.

Oj.

Tukaj ni bila masina namenjena temu, da bi ljudje sarili po njej, saj vse
kar je bilo vidno je bil le monitor. Se kablov ni bilo videti, kaj sele
tipkovnice ali miske, da ne govorim od racunalnika. Skratka: nihce ni
mogel zdelati masine, ker je bila popolnoma nedostopna. Tudi ce bi rekel
hostesi, da naj resetira racunalnik, tega ne bi naredila, ker verjetno ni
vedela, da se za vsem skriva racunalnik.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si