[ LUGOS ] extreme linux (beowulf)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 14 11:34:44 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 14 May 1998, David Klasinc wrote:

> Hm, mogoce se bom pa spravil in instaliral zadevo, da vidim... :) Ceprav,
> ko sem redhat 4.2 instaliral, je blo vse malo hm, cudno... config fajli
> raztreseni, Ko sem iskal nekaj podobnega /etc/rc.d/rc.inet1 sem obupal...
> :)

Za 4.2 sicer ne vem (sem ga res instaliral, ampak ne za prav dolgo). Tele
rc skripte so urejene na podoben nacin, kot so pri HP-UX 10 (menda se temu
rece SYSV style ...).

V bistvu je vsa stvar precej pregledna. Imas direktorije (za vsak
run-level posebej), v katerem so skripte (ali pak linki nanje), ki se
izvedejo. Skripte z imeni na 'S' se izvedejo ob bootu, skripte z imeni
na 'K' pa ob shutdownu. Skripte se izvajajo po vrsti, kakor jih shell
zlista (se pravi, urejene po imenih), kaj naj skripta naredi pa izve iz
parametra (start|stop|status|restart).

Meni se zdi precej simpaticno.

Peace!
  Mkx