[ LUGOS ] i have a dream!

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Čet Maj 14 11:56:25 CEST 1998

iscem zadevo, ki bi sprejela vpisovanje in iskanje kontaktov, belezk,
terminov na dva nacina: kot enostavna baza, sortirana po nekem kljucu, in
v grupah projektov, ki bi vsak bil neka gruca prej omenjenih elementov.

zelo bi zelel, da obstaja za X, ceprav, hm... doslej sem racunalnik imel
pretezno za osebno rabo in sem z linuxom shajal odlicno, win95 so bili
samo kot wintendo. zdaj pa pricakujem vedno vec pisarniske rabe in tu
(imho) linux resno sepa, morda pri teh personal info managerjih se najbolj
(?).

kaksni predlogi? za program, ne za resitev tekme linux/win? :)
naceloma mi lahko predlagate tudi win zadeve, anything goes, da mi pac
resi problem. v tem primeru bo linux-related pac toliko, kolikor opozarja
na primerjalne pomanjkljivosti.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist