[ LUGOS ] extreme linux (beowulf)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 14 11:09:07 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Metod Kozelj wrote:

> Hja, jaz sem od tega tedna naprej vezan na RedHat. Po svoje zal (ker mi je
> simplicisticni pristop slackwara prav simpaticen), po drugi strani pa na
> sreco (ker poganjam Linux na Alfi :-). Sicer pa tale RH 5.0 sploh ni tako
> trapast, kot izgleda. Nikjer ti ne preprecujejo, da ne bi vsega naredil
> po starem, 'na roko'.

Hm, mogoce se bom pa spravil in instaliral zadevo, da vidim... :) Ceprav,
ko sem redhat 4.2 instaliral, je blo vse malo hm, cudno... config fajli
raztreseni, Ko sem iskal nekaj podobnega /etc/rc.d/rc.inet1 sem obupal...
:)

David!
Windows 95 - START..... .....to worry.

Dodatne informacije o seznamu Starilist