[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Maj 25 16:51:58 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Jure Koren wrote:

> Sem pa zadnjic ponoci sel mimo bavarskega dvora, kjer je eno podjetje, se
> ne spomnim vec kaj, kjer laufa nek screen saver, ki pac rola slikce na
> zaslon, da jih ljudje gledajo. Brez interakcije uporabnika. No, saj ni
> tako hudo, ampak ko sem sredi noci sel se enkrat mimo (takrat je ze vse
> zaprto, remember?), je bil tam tak majhen okencek, v katerem je pisalo
> nekaj o manjkanju nekaksnega *.DLL fajla. Zanimivo, res mi je zal da ne
> hodim po mestu s fotoaparatom.

Oj.

Naj dodam se svojo izkusnjo.
Lani sem se sprehajal po enem sejmu. Pa pridem do razstavnega prostora
enega podjetja. Bil je zelo licno oblikovan. Res prijeten na oko. Imeli so
tudi hosteso, ki je bila kar prijetna na oko. Sicer pa nobenega drugega
cloveka zraven. Pa saj ni bilo potreba, ker so le prospekte talali. Za
informiranje strank, so si sefi tudi zamislili racunalnik z 21"
monitorjem. Pa tudi to so res profesionalno izpeljali, ker je bil viden le
monitor, na visokem podstavku. Nobenih kablov, nobenih tipkovnic, nobenih
skatel.

A glej ga zlomka. Za OS so izbrali Win95 in vse kar je bilo od
predstavitve vidno na velikem monitorju... je bil Blue Screen. Res je
zalostno, da ti profesionalno predstavitev zamoci en opeacijski sistem, ki
svoje case ni bil niti tako poceni, da bi si take izgrede privoscil.

Ni bil moj cilj hvaliti Linux ali grajati Win95. Le ne morem razumeti,
zakaj ravno v racunalniski industriji uporabniki prenasajo skart izdelke.
A bi bili zadovoljni s svojim televizorjem, ce bi se kar sam od sebe
ugasal (denimo tudi med vasim najljubsim filmom) in se ne bi hotel
prizgati kake pol ure.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si