[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Tor Maj 26 19:43:59 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Borut Kumperscak wrote:

> Hotel sem samo se vprasat, ce se res nihce ne spomni vec Macov, THE
> racunalnikov za pisarne (tajnice, menedzerje,...)?! V casih WordStara,
> Lotusa123 in dBasea v DOSu, se je v nekem drugem svetu dalo ze lepo klikat
> po slikicah, prenasat dokumente med mapicami, kaksnega tudi vreci v
> smeti,... dandanes se te vrste racunalnike uporablja se za vse kaj drugega
> - obdelavo slik, besedil, filmov, postavljanje casopisov, izdelavo
> multimedijskih cdromov, serverje (saj ste (vsaj) slisali za PowerPC G3 300+
> MHz?), pa tudi za surfanje, ircanje,
> [...]

Se se.. prav dobro se spomnimo macov... prav dobro se tudi spomnimo cenikov
zanje. A ti sploh ves kolk en tak Mac stane? Privoscijo si ga le vecje
firem, manjsim se ne splaca. Nazadne ko sem gledu je bla najcenejsa
konfiguracija okol 3000$

lp, onehalf
Email:Tic.Pavlin na guest.arnes.si & onehalf na gimp.ml.org
WEB:http://www2.arnes.si/guest/sodtpavl/

Dodatne informacije o seznamu Starilist