[ LUGOS ] Tecaji Linuxa

Marjan Savli msavli na kss-loka.si
Sre Maj 27 07:34:31 CEST 1998

Glede na to, da se razvija debata WIN vs LINUX -> to me zelo spominja na
Hollywars konferenco ns BBSih, kjer so bile "pravcate vojne" med WIN in
OS/2 userji. Vse lepo in prav, dokler se clovek iz teh debat kaj nauci.

Za boga dej-mo/te raj mladino kej naucit. Vsak ki pride na dan s kakim
"stupidnim" zacetniskim vprasanjem, sicer dobi odgovor, toda v smislu man
ukaz.

Tecaji Linuxa

Videl sem ponudbo od KOMPAS Xnet UNIX -SCO / Linux : cena za 28 ur
osnovnega tecaja skoraj 60k SIT. Administracija 35 ur ca 77k. Mladina
tolko denarja nima.

A je pripravljen kdo od vas, glasnih in manj glasnih pomagati pri
izvedbi tecajev v organizaciji LUGOSa? Ima kdo cas si vzeti en vikend in
se posvetiti zacetnikom?  Tecajnikov mislim, da bi nasli na leto vsaj 2
skupini, na zacetku. Nekoc davno tega (pol leta) smo imeli v Loki en
tecajcek in je bilo prav lustno in poucno.

Majan

             Marjan Savli
             marjan.savli na guest.arnes.si
             tel: +386 64 624 153