[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Pon Maj 25 00:07:54 CEST 1998

>Zdravo,
>
>Moram se jaz par stvari pristavit :)

>kakem
>

>Pardon. HP-UX ni nic posebnega napram drugim Unixom.

<..stuff deleted..>

>Kar seveda nobeden ni rekel, samo to, da jih mora 4 butnit. Pod kar se jaz
>na moji izkusnji sicer lahko mirno podpisem. Sicer se ti lahko podpisem tudi
>pod bedaka, toda dvomim, da bi se moji sodelavci. Ja ne morem si pomagati,
>moram tudi jaz nazaj k anekdotam :) Ce meni clovek, ki pise crash recovery
>za produkt kot je OmniBack rece, da NT sucks, potem mu jaz pac verjamem (kaj
>pa naj jaz recem cloveku, ki rije po drobovju NT-jev ze kaksni dve leti).

Dobro povedano! Prakticno isto sem hotel jaz cloveku obrazloziti - o
varnosti, stabilnosti, 4_krat_na_teden_butabilnosti,... NTjev, pa o KDE,
Netscapeu,...

Hotel sem samo se vprasat, ce se res nihce ne spomni vec Macov, THE
racunalnikov za pisarne (tajnice, menedzerje,...)?! V casih WordStara,
Lotusa123 in dBasea v DOSu, se je v nekem drugem svetu dalo ze lepo klikat
po slikicah, prenasat dokumente med mapicami, kaksnega tudi vreci v
smeti,... dandanes se te vrste racunalnike uporablja se za vse kaj drugega
- obdelavo slik, besedil, filmov, postavljanje casopisov, izdelavo
multimedijskih cdromov, serverje (saj ste (vsaj) slisali za PowerPC G3 300+
MHz?), pa tudi za surfanje, ircanje,
igranje,... - se vedno pa so prav lepo prijazni in stabilni.

Pa lep pozdrav!

Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist