[ LUGOS ] Argh, dosta vise! [ was: Ce bi pa vsi radi... ]

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Tor Maj 26 19:43:24 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

>  Jaz iz mojih izkusen recem da se mi do sedaj se 1x ni zruso M$ Office oz
> bilo keri od programov pod njem !:)
[...]
> zato pa mi poslite se vasa mnenja.. :)))
[...]
Kaj naj recem? Bom navedel svojo zadnjo bridko izkusnjo:
Fantje so delali neke napise za na vrata in ker se je ze mudilo sem se
tudi jaz ponizal in se vsedel za eno tako svezo golazen z vindofs95 ali
kaj ze pac je gor pa zagnal fenomen zvani vord ter vpisal:
'vljudno vabljeni!' potem sem pa spremenil font na 100 in golazen je
piskajoce izdahnila. Samo POWER tipka je se pomagala.

Ni kaj. In to se prodaja kot sveze zemljice >;->

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |