[ LUGOS ] Argh, dosta vise! [ was: Ce bi pa vsi radi... ]

Damjan Cvetko raver2 na atlantis.s-pgm.mb.edus.si
Tor Maj 26 18:28:28 CEST 1998

 Yo...

 Jaz iz mojih izkusen recem da se mi do sedaj se 1x ni zruso M$ Office oz
bilo keri od programov pod njem !:) Kar se pa tice Linuxa pa
stabilnosti... mogoce je bol stabiln vendar je vseeno mislen kot Server
software ce se ne motim... mogoce se ... vendar ce je tak.. bi ga mi raje
zaceli z WIN NT primerjat... ker kot eni in kot drugi mata MILION BUG-ov..
sam da se v LiNUXU zelo hitro odpravijo za WIN NT ki pa ga ma sam M$ prek
pa je vcasih treba mal cakat na BUG FIX !! Ker glede SECURITY BUG-ov pa se
WIN95 pa LiNUX ne moreta primerjat... mogoce se tu tui motim... zato pa mi
poslite se vasa mnenja.. :)))

C ya !

Dodatne informacije o seznamu Starilist