[ LUGOS ] Argh, dosta vise! [ was: Ce bi pa vsi radi... ]

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Tor Maj 26 20:49:06 CEST 1998

--------------CEC197B4DD2A4CE9C197E31A

Renato Lukac wrote:

> [...]
> [...]

 Moja zadnja slaba izkusnja je bila ko sem hotel shraniti seminarsko nalogo na
disketo in mi je to uspelo komaj pri cetrtem pizkusu. V prvih treh je pomagala
samo reset tipka. Ce pa sem kopiral iz raziskovalca mi je javljal, da je
pokvarjena disket.
Kaj takega se mi se v Linuxovem Star Officu 4 se ni pripetilo.
Ja linux je linux , Windowsi pa so se vedno sranje !

    Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------CEC197B4DD2A4CE9C197E31A